...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

"مست"

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۸۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

من مستم...هر دم "مست" بوی عطری هستم که نسیم از مزار پاکت به مشامم می رساند... نسیمی که همیشه دور مزارت طواف می کند و آن گاه که جانش آمیخته با عطر کعبه ی وجودت شد... سوی من بال می گشاید...می داند که منتظر هستم...می داند که دلم تاب ندارد...می داند که تحمل خماری را ندارم...

اما این روزها

نسیمی هم هست از" غربت" که جان مرا به آتش می کشاند...عطر غروب های دوکوهه را با خود به همراه دارد...دل من او را از طلائیه...از شلمچه...از... به این جا کشانده است...

اما این روزها

دلم لحظه شماری می کند...تا جمعه...تا جنوب...تا عرفه...تا عشق...

می داند که آن جا پر است از حضور "تو"

 ........................................................

*.

نویسنده: امین مجد
شنبه 30 آبان1388 ساعت: 0:7
یاسر اولین شهید راه عشق بود...همین.

یا علی مددی..

دلم رو خیلی لرزوند... انقدر که داره از جاش کنده می شه... 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۳۰
مانا

نظرات  (۴)

دل ما را هم لرزاند همشیره ... خوش به سعادتش که امروز در عرفه است ...

التماس دعا
۰۷ آذر ۸۸ ، ۲۳:۰۳ روزنامه نویس
مسلم برفرار دارالاماره
اشک میریخت
نه از ترس
حسین گفتم بدین سو بیایی
اما نیا
کوفی بی مروت است بی شرم است
حسین کوفی...
کوفه نیا
۱۲ دی ۸۸ ، ۱۵:۰۳ سید یاسر
گناه بغض گرفته و حسرت دوکوهه ی ما به گردن شما!


علی علی...
شهید راه عشق . . . !
من عشق و کتم فعف ثم مات مات شهیدا . . .
.
.
.
یا مهدی ادرکنی . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">